BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 21, 2011

Jom Check Closet

Penghargaan buat baju2 raya lama ku.Kpd teman yg mengilhamkan untuk aku memiliki baju ni.

~P/s:Jgn risau kali ni saya x membebel pnjang~

Sedang mengemas closet yg lama x dikemas,terjumpa semula baju2 raya lepas.Jom,Usha koleksi baju raya 2 3 tahun lps & macam mana aku boleh beli.huhu..

~korang boleh bg komen baju mana plg cantik,naper dia cntik di ruangan komen bwh ni.Komen yg menarik,kreatif,bijak &berseni akn dapat saguhati (dirahsiakan dahulu)dr saya k,ttp ni bukan Giveaway tau.~


PENTING!!:Sila tggalkan link blog korg (bg blogger) @ email (non blogger) k,thank

B1-Jubah Moden
Jubah Moden ni aku beli masa tahun 2004,mase tgkatan 3.Ingat lg jubah ni dibeli hanya dgn hrga RM50 ok!Murahkan? Hrga standard dia 100++ tp mase prgi butik  tu ada promotion.Bertuahnya bdan tuhan jer yg thu.Mula beli khas untuk raya tp last2 guna gk utk melaram di Jamuan Raya Akhir Tahun d asrama SMKJ.Masih cantik  & muat mskipun dh hampir 8 thun!!wow... (nmpknya aku x mmbesar).hehe..=)


B2 -Kurung Biasa+Moden ckit

Baju ni ..Hurm,kain ni beli dkt Kota Bharu dgn my BFF Iefa (fb:iefa miutberd).Kain ni lo xslp spasang Rm50.Baju ni aku upah dkat isteri warden kolej d uitm Machang dlu.Ni pon sbb direkemen oleh someone.Upahnya rm50.Total up kira rm100 r..Tp ada skit x puas hti ngn baju ni sbb bahu nyer agk tebal coz sponge bahunye yg sgt tbal.Baju nya plak agk bsar..Uhhu..Howeever conditionnya sgt bgus lg..


B3-Kurung Moden ala tarzan  =D

Baju ni sgt istemewa bg aku,sbb designnyer,aku yg design sendiri ok.Baju ni mak saudara Iefa yg jahitkan.Credit to her.X sgka plak bila upah baju ni nk dpt free.So baju ni percuma ok..oh,sgt bertuah! .Kainnyer aku beli di Kuala Krai..Time ni utk Raya tahun 2009.We all 1 family decide to wear chocalate colour.So,nilah yg aku plih huhu.Cantikkn corak dia?? Aku pkai baju ni utk melaram di Pra Graduation Night! hari tu..Meriah!.Agk over so,aku jarang pkai pergi kuliah =)


B4-Kurung Moden

Ha..Ni lah baju raya tahun lepas 2010.Cantik x??Baju ni aku beli ngn Pikah & aimy akmal(fb:Ichigo Larh & Raja Fasola) 1st tgk baju ni terus jatuh hati.Aimy pon ckp cntik.Maklumlah org ckp mata laki ni lain skit.Kalo mata org lain dh kata cntik jgk tue,mknanya cntiklah.Baju ni aku beli dkt Gulati's @EuroModa dkt Jln Tar.Hrganya pon sgt x bleh than,tp jiwa dh meronta kan.huhu..Ni lah kngn manis aku 1st time p shppg raya sna.syokk..Credit tuk Kaksumi,pkah,zati,aimy & aizuddin yg sama pegi tgk Cosplay hari tu..

0 comments: